"هری پاتر" بازسازی می‌شود؟

کریس کلمبوس کارگردان دو سری اول هری پاتر می‌گوید که هیچ نیازی به دوباره ساختن این فرانچایز وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریس کلمبوس، کارگردان تحسین شده دو اقتباس اول هری پاتر می‌گوید که فکر نمی‌کند این فرانچایز محبوب نیاز به بازسازی داشته باشد. پس از هشت سری از ساخت این فیلم و ۲۴ سال پس از انتشار اولین رمان هری پاتر نوشته جی کی رولینگ، سرانجام این فیلم در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید و در آن سال‌ها، یک سریال اسپین‌آف و یک نمایش از این مجموعه موفق ساخته شد.

با وجود این اخبار و حاشیه‌ها، ظرفیت‌های ساخت دوباره این مجموعه وجود دارد؛ هرچند که برخی از ستاره‌های اصلی فیلم، تحقق این موضوع را اجتناب‌ناپذیر می‌دانند و فکر بازیگران جدید که نقش هری، هرمیون و ران را بازی می‌کنند، بسیاری از طرفداران این مجموعه را ترسانده است.

کریس کلمبوس کارگردان ۶۳ ساله این مجموعه سینمایی اما، می‌گوید هری پاتر نیازی به بازسازی ندارد.

اظهارات کلمبوس در حالی مطرح می‌شود که طبق گزارش‌ها، ساخت مجموعه تلویزیونی هری پاتر همچنان در HBO ادامه دارد و بازی ویدئویی «میراث هاگوارتز» به گیمر‌ها این فرصت را می‌دهد که ۱۰۰ سال قبل از ماجراجویی‌های هری و دوستانش را کشف کنند.

با توجه به مصاحبه‌های اخیر این فیلمساز، به نظر می‌رسد که در صحبت‌های او یک نوع ناامیدی وجود دارد و این موضوع قابل درک است چراکه برای رساندن فرانچایز فیلم هری پاتر به جایگاه امروزی‌اش زحمات زیادی کشیده شده است.

«تنها در خانه»، نمونه بارزی از بازسازی‌های ناموفق است که کریس کلمبوس کارگردانی دو سری اول آن را به عهده داشته است؛ و انتشار تریلر جدیدی از این فیلم، واکنش منفی منتقدان و همچنین طرفداران این فیلم را به دنبال داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید