«جومانجی ۴» راهی سینما‌ها می‌شود

تهیه‌کننده سری فیلم‌های «جومانجی» اعلام کرد که دنباله این فیلم تهیه و راهی سینما‌ها خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هیرام گارسیا تهیه‌کننده سری فیلم‌های «جومانجی»، نظر مثبت خود را نسبت به ساخت دنباله این فیلم اعلام کرد.

اولین فیلم «جومانجی» در سال ۱۹۹۵ ساخته شد که در آن رابین ویلیامز، ستاره کمدی جهان درخشید و این فیلم داستان کتاب کودکانه نوشته کریس ون آلسبرگ را به تصویر کشیده بود. روی هم رفته از سال ۱۹۹۵ تا کنون سه فیلم از این مجموعه ساخته و راهی سینما‌ها شده است که در جدیدترین سری آن یعنی «جومانجی: مرحله بعد» با درخشش دواین جانسون، کوین هارت و جک بلک موفق عمل کرد.

در سال ۲۰۱۹ و پس از اکران «جومانجی: مرحله بعد»، دواین جانسون اعلام کرد که ممکن است «جومانجی ۴» ساخته شود. جیک کاسدان بعد‌ها در مصاحبه‌ای این مسئله را تأیید کرد. کوین هارت هم در مصاحبه‌های خود به این مسئله اعتقاد داشت که باید این فیلم ادامه پیدا کند، اما تا به حال، هیچ اطلاعاتی درباره این فیلم گفته نشده است؛ هرچند نسخه آخر این مجموعه مخاطبان را برای فیلم بعدی تشنه نگه داشت.

گارسیا در مصاحبه‌ای گفته است که آن‌ها چشم‌انداز بزرگی در کار برای «جومانجی ۴» دارند. گارسیا معتقد است که فیلم فوق‌العاده خواهد بود و اشاره کرد که آن‌ها دیدگاه درخشانی در توسعه بیشتر خط داستانی دارند. گارسیا به تازگی تهیه‌کنندگی «Red Notice» را به پایان رسانده و با پخش این فیلم از پلتفرم نتفلیکس، حالا تمرکز او برای ساختن «جومانجی ۴» بیشتر است.

بر اساس اطلاعاتی که گارسیا در مصاحبه خود داده است، تیم او به تازگی محلی را برای فیلمبرداری انتخاب کرده‌اند و قرار است برای فیلمبرداری به آنجا سفر کنند.

با توجه به اخبار اخیر، به نظر می‌رسد که مخاطبان ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، «جومانجی ۴» را روی پرده‌های سینما ببینند. با این حال، کارن گیلان اخیراً به اشتراک گذاشت که هیچ به‌روزرسانی در مورد این فیلم دریافت نکرده و با او در مورد آن تماس گرفته نشده است. جک بلک با بررسی عمیق‌تر، ظاهراً شخصیت اصلی این دسته است و در سال ۲۰۱۹، اظهار داشت که «جومانجی: مرحه بعد» ممکن است آخرین فیلم او با این فرنچایز باشد. فراتر از آن، به نظر می‌رسد تنها مانع، گرفتن چراغ سبز از سونی و توانایی جمع کردن همه افراد به طور همزمان است که در حال حاضر به دلیل تعهدات مختلف به پروژه‌های دیگر، تا حدودی دشوار است.

اگرچه «جومانجی ۴» احتمالاً از پایان نسخه قبلی خود ساخته خواهد شد، اما این شانس وجود دارد که بتواند به سمتی برود که مخاطبان انتظار آن را ندارند. طبق گزارش‌ها، کاسدان در زمان اکران «جومانجی: مرحله بعد» در سال ۲۰۱۹ حتی به دنباله‌ای فکر نکرده بود.

حتی با وجود این موضوع، فکر کردن به این مسئله که چگونه فیلمساز و تمام ذهن‌های خلاق در پشت صحنه تلاش می‌کنند تا چه چیزی را بالاتر ببرند، هیجان‌انگیز است. با این وجود، مخاطبان صبورانه منتظر خواهند ماند، زیرا احتمالاً پس از تایید رسمی، موارد بیشتری در مورد اجرای بعدی فیلم محبوب فاش نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید