تهیه کننده "جشن سربرون": تا دو ماه دیگر تصویربرداری تمام می‌شود

تهیه کننده جشن سربرون گفت: اگر با مشکل خاصی روبه رو نشویم تا دو ماه دیگر تصویربرداری ما تمام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» درباره بازدید رئیس رسانه ملی از این سریال گفت: به صورت رسمی پیش تولید سریال جشن سربرون  را از فروردین ۹۸ آغاز کردیم و سریال مهر ۹۸ کلید خورد.در این مدت معاون سیما و رئیس سیما فیلم بازدید هایی داشتندو پیگیر مراحل مختلف کار بودند. هفته گذشته آقای جبلی رئیس رسانه ملی در پشت صحنه سریال حضور پیدا کردند و گفتگوی خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه آقای جبلی به حوزه نمایش امیدواریم با این بازدید برای حمایت بیشتر ترغیب شوند چراکه سریال جشن سربرون با کارهای معمولی متفاوت است و  ما با مشکلات گسترده تری مواجه بودیم.

نجاریان اظهار کرد:گرانی دلار، افزایش قسمت بنزین و شیوع کرونا فقط  بخشی از مشکلات ما در تولید این سریال بود متاسفانه ما بازیگر عزیزمان آقای کریم اکبری مبارکه را از دست دادیم که هنوز در غم این هنرمند هستیم.

این تهیه کننده عنوان کرد: اگر با مشکل خاصی روبه رو نشویم تا دو ماه دیگر تصویربرداری ما تمام می شود. مرحله پس تولید  را آغاز می کنیم. البته همزمان  تدوین این سریال توسط حسین زندباف در حال انجام است، بهنام خاکسار جلوه‌های ویژه بصری کار را به عهده دارد .صداگذاری و موسیقی به ترتیب به عهده آرش قاسمی و فرید سعادتمند است.

نجاریان  خاطر نشان کرد: سریال «جشن سربرون» در ۴۵ قسمت تولید می شود، تمام تلاش ما این است مخاطب سریال را دوست داشته باشد و مورد توجه آنها قرار بگیرد.

گفتنی است «جشن سربرون» به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است:

«بهادر» کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو» رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی و رامین ناصرنصیر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید