اشکان رهگذر داور جشنواره تَف یونان شد

اشکان رهگذر داور هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن یونان (تَف) شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان انیمیشن به‌عنوان داور بخش اصلی هفتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تِسالونیکی یونان انتخاب شد.

وی در کنار داوری آثار رسیده به این جشنواره، مستر کلاسی آنلاین با موضوع «چگونه استودیو هورخش کارش را از ایران شروع کرد و فعالیت‌هایش را در خارج از مرزها گسترش داد» را در روز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ (۱۸ اکتبر) برگزار خواهد کرد.

رهگذر پیش‌از این داور جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای بوده است.

وی مؤسس استودیو هورخش است و در حال حاضر به‌عنوان نویسنده و کارگردان ساخت انیمیشن‌های سینمایی «ژولیت و شاه» و «گنج اژدها» را در دست دارد.

جشنواره انیمیشن تِسالونیکی- تَف در سال ۲۰۱۵ با هدف ترویج انیمیشن مستقل در سراسر جهان و قدردانی از این هنر خاص راه‌اندازی شد. اگرچه در ابتدا این رویداد به‌عنوان یک رویداد محلی آغاز به کار کرد اما در طی دوره‌های برگزاری به‌ سرعت رشد کرد و به یک جشنواره بین‌المللی تبدیل شد. سالانه نزدیک به سه هزار انیمیشن کوتاه به این جشنواره ارسال می‌شود و نزدیک به ۱۰۰ انیمیشن در طول برگزاری جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تِسالونیکی یونان (تَف) از ۱۴ تا ۲۴ اکتبر برابر با ۲۲ مهر تا ۲ آبان ماه به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید