طرفداران «بتمن» منتظر غافلگیری‌های جدید باشند

رابرت پتینسون، بازیگر فیلم جدید «بتمن» قول چند غافلگیری کوچک را به طرفداران این فیلم داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استودیوی فیلمسازی دی‌سی قرار است رویداد هواداری دی‌سی فندوم (DC FanDome) را تا چند هفته آینده برگزار و در این رویداد، جزئیات زیادی از پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی و کامیک آینده دی‌سی به اشتراک گذاشته خواهد شد. یکی از این عناوین فیلم «بتمن» به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون است که پیش‌تر تأیید شده تریلر جدیدش در همین رویداد منتشر خواهد شد.

پتینسون به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری «ورایتی» وعده داده است که عوامل «بتمن» برای هواداران چند غافلگیری کوچک خواهند داشت. او می‌گوید: من و زویی کراویتس کار‌هایی کرده‌ایم. کار جالب و کوچکی است. سورپرایز‌های کوچک بسیاری وجود دارد.

پتینسون که در «بتمن» نقش بروس وین را بازی کرده، می‌گوید بخش‌هایی از فیلم ریوز را دیده است و به نظر او این فیلم بسیار جذاب است.

مت ریوز، کارگردان این فیلم مورد انتظار پیش‌تر فاش کرده بود که فیلم یک داستان کارآگاهی را روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله زن گربه‌ای با بازی زوئی کراویتس، پنگوئن با بازی کالین فرل، ریدلر با بازی پل دینو، آلفرد پنی‌وورث با بازی اندی سرکیس و کارماین فالکن با بازی جان تورتورو در آن حاضرند. نقش کمیسر جیمز گوردن نیز به جفری رایت سپرده شده است.

در حین فیلمبرداری پروژه، پتینسون، بازیگر اصلی در نقش «بتمن» به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته از محل تولید فیلم دور ماند. بدلکاران او نیز چند بار با ابتلا به این ویروس موجب توقف فیلمبرداری شدند. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما مایکل کیتون و بن افلک، بازیگران سابق نقش «بتمن» نیز باید در همین سال همین نقش را در فیلم‌های دیگر تکرار کنند.

گفتنی است، آخرین اخبار حاکی از آن است که فیلم «بتمن» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید