داوود مرادی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سانحه ساعت 6 و 33 دقیقه صبح امروز در ورودی آزادراه همدان- ساوه رخ داد.
وی اضافه کرد: 2 دستگاه آمبولانس متعلق به منطقه کوریجان و روعان در صحنه حادثه حضور یافتند و مصدومان را به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل کردند.
جانشین پلیس راه استان همدان نیز در این باره به ایرنا گفت: بی توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این سانحه رانندگی بوده است.
سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: راننده این خودرو با نزدیک شدن به تقاطع با این باور که مسیر را اشتباه طی کرده به یکباره فرمان را به سمت مسیر صحیح می چرخاند.
وی اضافه کرد: اعضای یک خانواده سرنشین این خودرو بودند که بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه یک نفر جان خود را از دست داد و مابقی سرنشینان مجروح شدند.
گفتنی است؛ 114 تن در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال 96 جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن کاهش یافت.
همچنین یک هزار و 884 تن از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و 290 تن از آنها مرد و مابقی زن بودند.
در مجموع در سال 96، حدود 505 تن در سوانح رانندگی درون و برون‌ شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 95 با جان باختن 509 تن ، کاهش یک درصدی را نشان می دهد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.