حسین قراباغی روز یکشنبه در کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری نیاز به بهره گیری از متخصصان و استادان مجرب دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از تدوین برنامه پنج ساله عقب هستیم به همین منظور در مرکز مطالعات و پژوهش های شورا کمیته مالی، اقتصادی تشکیل شده و دارای سه کارگروه است که با حضور اساتید دانشگاهی و اعضای شورا و معاونت های شهرداری تشکیل می شود.
قراباغی با تاکید بر اینکه شهرداری از فرصت سوزی ها جلوگیری کند افزود: معاونت برنامه ریزی شهرداری همدان باید از ظرفیت این کمیته و کارگروه ها استفاده کند و تا چند ماه آینده خروجی مناسبی حاصل شود.
عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: مدیران حوزه شهرداری که قادر به پاسخگوی به موقع نیستند باید دستخوش تغییر و تحول در این حوزه شوند.
اکبر کاوسی امید افزود: زمانیکه سیاست و تصمیمی از طرف اعضای شورای شهر اتخاذ می شود ضمن ابلاغ به شهرداری ، در زمان لازم نیز نتیجه آن باید اعلام شود.
وی اضافه کرد: مدیران شهرداری باید نتیجه پیگیری سیاست ها و تصمیم های ابلاغی شورای اسلامی شهر همدان را اعلام کنند در غیر اینصورت بهتر است تغییر و تحول در مسئولیت ها صورت گیرد.
کاوسی امید با اشاره به اینکه فرصت زیادی برای اجرای طرح ها و تدوین برنامه های مدیریت شهری نیست گفت: فرصت لازم برای اینکه بخواهیم خیلی با آرامش و نشست های مختلف کارشناسی را تشکیل دهیم، نداریم و اگر دنبال نتیجه گیری هستیم باید فرصت سوزی نکنیم.
شورای اسلامی شهر همدان دارای 11 عضو است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.