سرهنگ سعید اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی سواری در حال تردد در جاده حسین آباد در مجاورت پاسگاه پلیس راه همدان- تهران بود که دچار سانحه شد.
وی توضیح داد: راننده خانم این وسیله نقلیه به علت بی توجهی به جلو وارد مسیر مقابل شده و پس از آن به یک باره فرمان را به مسیر اصلی هدایت کرد.
جانشین پلیس راه استان همدان اضافه کرد: سرعت بالای وسیله نقلیه و ورود با شتاب خودرو به مسیر اصلی موجب خروج تیبا از جاده اصلی و مسیر راست جاده شد.
سرهنگ اسماعیلی گفت: اختلاف سطح حاشیه جاده با شانه خاکی و سطح سواره رو حدود 2 متر بود بنابراین خودرو پس از خروج از مسیر اصلی واژگون شد.
وی افزود: کودک هفت ماهه که از کمربند ایمنی استفاده نکرده و در آغوش مادر بود به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان خود را از دست داد.
سرهنگ اسماعیلی از شهروندان خواست از سوار کردن کودکان در صندلی جلو پرهیز کرده همچنین برای جابجایی افراد خردسال با خودرو از صندلی کودک استفاده کنند.
گفتنی است؛ 93 تن در سوانح درون و برون شهری سه ماهه نخست سال جاری جان باختند که سهم راه های روستایی 11 نفر و سهم مسیرهای مالرو، زمین های کشاورزی و منازل مسکونی 19 تن است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.