به گزارش ایرنا، علیرضا درویش نژاد روز سه شنبه در دیدار رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با وی اظهار داشت: در اینچنین فضایی می توان گام های اساسی برای بهره مندی از ظرفیت و توامندی های کم نظیر همدان برداشت.
وی اضافه کرد: در مسیر تغذیه فرهنگی و هنری جامعه همه به ویژه رسانه ها باید احساس وظیفه کرده و فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای شادابی و پویایی جامعه یاری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تاکید کرد: تلاش داریم در سایه هم افزایی و استفاده از ظرفیت رسانه های استان بوِیژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای توسعه فرهنگی استان گام برداریم.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: فضاهای ملتهب رسانه ای برای نیل به برنامه ها و افق های پیش بینی شده این نهاد مناسب نیست و توفیق فرهنگی و هنری در فضاهای امن و همراه امکان پذیر است.
وی با قدردانی از حمایت استاندار همدان از حوزه های فرهنگی گفت: با پشتیبانی خوب وی از مقوله فرهنگ و هنر می توان به دستاوردهای خوبی بویژه در رویداد فراملی همدان 2018 دست یافت.
درویش نژاد همچنین به تعامل و ارتباط تناتنگ بین سازمان ها و مراکز تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و افزود: تقویت همکاری بین نهادهایی همچون کانون های فرهنگی مساجد، کتابخانه های عمومی، اوقافت و امور خیریه، حج و زیارت و خبرگزاری جمهوری اسلامی از رویکردهای مهم این اداره کل است.
/7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.