سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این موتورسوار در مسیر میدان مفتح به میدان آرمگاه در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر اصلی خارج شده و با جدول سمت راست پل، برخورد کرد.
وی ادامه داد: در این سانحه موتور سیکلت واژگون شده و سر راکب 22 ساله این وسیله نقلیه با گاردریل سمت چپ پل برخورد کرد.
رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: این جوان بلافاصله توسط تیم های امدای به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت ضربه وارد شده به ناحیه سر پس از 24 ساعت جان باخت.
سرهنگ فکری یادآوری کرد: سه سانحه فوتی برای راکبان موتور سیکلت در شهرهای بهار، همدان و اسدآباد در چهار ماهه نخست سالجاری رخ داده و منجر به فوت چهار تن شده است.
وی افزود: همچنین یک هزار و 145 تن در سوانح رانندگی درون شهری چهارماهه سالجاری این استان مجروح شدند که 40 درصد از این افراد، راننده موتور سیکلت و 12 درصد سرنشین این وسیله نقلیه بودند.
این مقام انتظامی همدان بیان کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه 6 هزار و 245 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.
114 تن در سوانح رانندگی همدان در سه ماهه نخست سال 96 جان باختند که این آمار در فصل بهار امسال به 93 تن تقلیل یافت.
همچنین یک هزار و 884 تن از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در سوانح رانندگی این استان مجروح شدند که یک هزار و 290 تن از آنها مرد و مابقی زن بودند.
در مجموع در سال 96، حدود 505 تن در سوانح رانندگی درون و برون‌ شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال 95 با جان باختن 509 تن ، یک درصد را نشان می دهد.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.