سرداور این دوره از رقابت ها روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان دور سوم این رقابت ها تیم ملی A ایران برابر تیم چین به برتری رسید و صدر جدول مسابقات بخش مردان را به خود اختصاص داد.
امیرعرفان هاشمی افزود: در این پیکارها که به میزبانی هتل امیران شهر همدان در جریان است، تیم کشورمان با 6 امتیاز صدرنشین بخش مردان است.
وی اضافه کرد: تیم ایران A (سبز) با برتری علیرضا فیروزجا و توقف سید محمد امین طباطبایی مقابل حریفان چینی و در مجموع با پیروزی 3 بر یک توانست صدر گروه مردان را به دست آورد.
هاشمی خاطرنشان کرد: همچنین تیم چین با این شکست چهار امتیازی شد و تا رتبه ششم جدول سقوط کرد اما تیم هند با پیروزی سه بر یک برابر قزاقستان و کسب 6 امتیاز به رتبه دوم صعود کرد.
وی افزود: تیم ایران B (قرمز) نیز با پیروزی 4 بر صفر برابر تیم عراق و کسب چهار امتیاز به رتبه سوم جدول بخش مردان صعود کرد.
وی یادآور شد: در پایان دور سوم بخش استاندارد رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا، تیم‌های ویتنام، ایران سفید (تیم سوم ایران)، چین، ازبکستان، قزاقستان، بنگلادش، عراق، سوریه، عمان، افغانستان و لبنان به ترتیب رده های چهارم تا چهاردهم جدول را تصاحب کردند.

** یکه تازی چینی ها در بخش بانوان
سرداور رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا اضافه کرد: در پایان دور سوم رقابت های بخش بانوان نیز چین با 6 امتیاز صدرنشین است.
وی افزود: همچنین تیم ایران با کسب تساوی مقابل تیم ویتنام و کسب پنج امتیاز جایگاه دوم جدول را تصاحب کرد و تیم ازبکستان به رغم شکست برابر تیم مدعی چین با کسب همین تعداد امتیاز سوم هستند.
دور چهارم شطرنج استاندارد جام ملت های آسیا سه شنبه شب آغاز شده است.
تیم های برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در رقابت های جام جهانی شطرنج را کسب می کنند.
بیستمین دوره مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا تا جمعه هفته جاری ادامه می یابد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.