وهب مختاران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هجدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت در ٣٣ رشته با حضور ٥١٢ شرکت کننده از ٣١ استان کشور در استان البرز برگزار شد.
وی افزود: تیم مهارت همدان شامل 2 دختر و 19 پسر نخبه در این دوره از رقات ها حضور یافتند که موفق به کسب چندین مدال شدند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شد.
مختاران اضافه کرد: همچنین در رشته فضای سبز علی خدابنده لو و فرهاد اکبریان، در رشته فناوری طراحی گرافیک محمد کلوندی و در رشته کاشی کاری دیوار و کف عرفان محمدی هدایت منش موفق به کسب مدال نقره شدند.
وی ادامه داد: امیر محمد ترکمانی در رشته جواهر سازی، مهدی نجفی جلالیه در رشته تاسیسات الکتریکی و حمیدرضا وفرجینی در رشته اتصالات چوبی مدال برنز را از آن خود کردند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: نخبگان همدانی 6 دیپلم افتخار در رشته های مختلف کسب کردند که شامل فاطمه طاهری در رشته خیاطی، سعید قنبری سمیع در کابینت سازی، نیما حیدری در فناوری اطلاعات نرم افزار، امید عبدلی حسین آبادی در تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، محدثه بیات در رشته گل آرایی و امیرحسین حسنی تراش سی.ان.سی است.
مختاران ادامه داد: تیم مهارت استان همدان در مجموع امتیازات و کسب مدال بعد از استان های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.