سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز عفاف و حجاب افزود: حجاب ارزنده ترین نماد فرهنگی در تمدن ایران اسلامی است و این نماد به فطرت پاک انسان ها برمی گردد.
فرمانده انتظامی همدان ادامه داد: امروز دشمنان اسلام با شبیخون فرهنگی و با استفاده از تمام ابزارهای حقیقی و مجازی و با برنامه‌ ریزی های گسترده و شیطانی خود درصدد بی اهمیت جلوه دادن موضوع مهم عفاف و حجاب هستند.
سردار کامرانی صالح تاکید کرد: تلاش مذبوحانه آنها برای تغییر در سبک زندگی زنان پاک دامن ایران از سیاست های دائم دشمنان برای از هم گسیختگی در خانواده ها و سست شدن پایه های اعتقادی آنان است.
وی بیان کرد: هر چند با همه این تلاش ها فطرت بیدار زنان و دختران ایران اجازه تحقق اهداف شوم و پلید آنها را نمی دهد.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شیر زنان ایران زمین با مقاومت در مقابل این هجمه ها به طور حتم امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.
سردار کامرانی صالح با بیان اینکه امروز بیشتر بانوان پایبند به حجاب هستند افزود: رفتار و پوشش زنان و مردان این آب و خاک بر گرفته از الگوهای دینی و اسلامی است و خدشه بر این ارزش ها از هیچ شخصی پذیرفته نخواهد شد.
وی تاکید کرد: پلیس در عمل به وظایف شرعی و قانونی خود و تلاش برای تحقق مطالبات حقوق بانوان عفیف و پاک دامن و همچنین خواسته به حق متدینین از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
وی اضافه کرد: عوامل انتظامی در این راه با رویکرد تعاملی با مردم و مسئولان و اصحاب رسانه به وظایف ذاتی خود قاطعانه عمل می کنند.
21 تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
2087/7526
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.