به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه روز یکشنبه در همایش دهیاران شهرستان ملایر اظهار داشت: صحبت های حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در این باره که متاثر از بیانات رهبر معظم انقلاب بود، بسیار امیدوارکننده است و به طور قطع به عظمت و اقتدار ما می افزاید.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه ایران افزود: این تکانه های فرضی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی می کنند، هرگز نمی تواند درخت تنومند انقلاب را بلرزاند.
حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس، گفت: امروز به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از بهترین امکانات بهداشتی، درمانی، پژوهشی، آموزشی، خدماتی و فرهنگی برخوردار هستیم.
وی از دهیاران خواست: روحیه امید را در دل مردم تقویت و آنها را نسبت به انقلاب و آینده کشور امیدوار کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تقویت روحیه تعامل و وحدت دهیاران با دستگاه های اجرایی را از دیگر اولویت ها برشمرد و خطاب به دهیاران تاکید کرد: با نگاه منطقی و کارشناسانه با مدیران در تعامل باشید.
حجت الاسلام آزادیخواه خواستار پرهیز دهیاران از هرگونه تفرقه و اختلاف شد و افزود: مدیران همراه با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با حضور و سرکشی از روستاها مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها به ما منتقل کنند.
وی همچنین با انتقاد از سهم اندک ملایر در ایجاد اشتغال روستایی با وجود اختصاص تسهیلات ویژه از سوی دولت، گفت: روند ایجاد اشتغال در این شهرستان قابل قبول نیست و تمامی خلاء ها و مشکلات در این حوزه باید مرتفع شود.
حجت الاسلام آزادیخواه اجرای آبیاری نوین، مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح فراز یا داربستی کردن باغ های انگور را از دیگر اولویت ها دهیاران برشمرد و افزود: دولت در این حوزه ها تسهیلات بسیار خوبی اختصاص داده است که باید سهم شهرستان را اخذ کنیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر با 208 روستای دارای سکنه، 141 دهیار فعال دارد.
روز 14 تیرماه به نام روز دهیار نامگذاری شده است.
2087/7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.