احمد علی بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشورهای هندوستان، چین، ازبکستان، قزاقستان، ویتنام، سریلانکا، سوریه، افغانستان، ترکمنستان، عمان، لبنان و 2 تیم از کشورمان تاکنون برای حضور در این رقابت ها نام نویسی کرده اند.
وی اضافه کرد: البته در این بین کشورهای سریلانکا، عمان و افغانستان فقط تیم های مردان خود را ثبت نام کرده اند و مابقی کشورها علاوه بر تیم مردان، در بخش بانوان نیز تیمداری می کنند.
علی بابایی خاطرنشان کرد: در صورت فرد شدن تعداد تیم های شرکت کننده، حتی یک تیم سوم (در بخش مردان) نیز از کشورمان به جدول مسابقات اضافه می شود و تلاش داریم تا اگر قوانین فیده اجازه دهد، یک تیم از همدان در این رقابت ها شرکت دهیم.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات این رقابت ها هنوز اجرایی نشده و نیاز به حمایت همه جانبه داریم، بیان کرد: انتظار می رود مسئولان اجرایی استان همدان حمایت مالی لازم را برای میزبانی مطلوب داشته باشند چرا که این رقابت ها آبروی ورزش کشور و استان است.
شهر همدان مردادماه امسال میزبان بیستمین دوره مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا است.
مسابقات جام ملت های آسیا از چهارم تا سیزدهم مرداد ماه در شهر همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.