به گزارش ایرنا رئیس مجمع خیران ازدواج همدان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 300 میلیون ریال در چهارمین جشن گلریزان این مجمع جمع آوری شد.
اسدالله ربانی مهر اظهار داشت: جشن گلریزان خیران ازدواج با همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان، مدیریت مجموعه هتل های بین المللی باباطاهر، و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی انجام شد.
ربانی مهر با انتقاد از همکاری نکردن مدیریت فعلی مجمع امور صنفی همدان در جشن گلریزان افزود: در شرایط کنونی با توجه به انتقادهایی که مردم نسبت به شرایط بازار دارند، انتظار می رود بزرگان بازار در کارهای خیر همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس مجمع خیران ازدواج همدان افزود: زوج هایی هستند که با گذشت سه سال ازدواج هنوز برای تشکیل خانواده مشکل دارند که با کمک خیران می توان در این امر خیر مشارکت و برای حل مشکلات و آغاز زندگی مشترک زوج های جوان پیش قدم شود.
ربانی مهر هدف از برگزاری جشن گلریزان در زورخانه پهلوان علی میرزای همدانی را جایگاه فرهنگی ورزش زورخانه و روحیه جوانمردی و انسان دوستانه در فضای زورخانه و تناسب آن با امر خیر و خداپسندانه ازدواج عنوان کرد‌.
گفتنی است در این مراسم ورزشکاران هیات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای همدان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
برای چهارمین بار است که مجمع خیران ازدواج همدان اقدام به برگزاری جشن گلریزان می کند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.