به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این سرقت گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر همدان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به بررسی موضوع پرداختند.
وی افزود: پس از مطالعه دقیق پرونده های موجود و تجزیه و تحلیل جرائم، مشخص شد تمامی سرقت ها با شیوه و شگرد مشترک توسط سارق در مناطق مختلف شهر رخ می دهد.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: ماموران با بازدید محل های سرقت و بازبینی دوربین های مداربسته تصاویری از یک صحنه سرقت به دست آوردند و بلافاصله تصویر سارق در اختیار کلانتری های سطح شهر همدان قرار گرفت.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: تیم گشت خودرویی پلیس آگاهی در حین گشت زنی در سطح شهر یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازرسی بدنی از وی، تعدادی مدارک، فلش مموری و آلات سرقت کشف و با هماهنگی مرجع قضایی متهم تحت نظر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم در تحقیقات فنی و بازجویی های تخصصی به 40 فقره سرقت داخل خودرو از قبیل ضبط و پخش، فلش، مدارک و وجه نقد اعتراف کرد.
سردار کامرانی صالح افزود: تمامی محل های سرقت با راهنمایی نامبرده بازسازی، مالباختگان شناسایی و با حضور در پلیس آگاهی اعلام شکایت کردند.
وی بیان کرد: با راهنمایی متهم، یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.
وی ادامه داد: اموال تعدادی از مالباختگان به آنان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.