یدالله روحانی منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای یک خانواده که پدر آنها به تازگی فوت کرده بود هزینه برگزاری مراسم چهلمین روز ترحیم را برای آزادی زندانی صرف کردند.
وی اضافه کرد: پدر این خانواده جزو خیرین سابقه دار همدان بود و چندین سال با ستاد دیه این استان همکاری داشت.
وی بیان کرد: اعضای این خانواده همانند پدر خیر خود عمل کرده و هدف خود از این کار خداپسندانه را ادامه راه پدر در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد عنوان کردند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: علاوه بر این یک خانواده 100 میلیون ریال از ارثیه ای که برای آنها به جا مانده بود به جای هزینه برای برگزاری مراسم چهلم متوفی برای آزادی زندانی اهدا کردند.
روحانی منش ادامه داد: اعضای این خانواده تبلیغات رسانه ای و شنیدن دیدن مشکلات زندانیان نیازمند و کمک خیرین برای آزادی آنها در ماه مبارک رمضان را عامل این اقدام نیک عنوان کردند.
وی اظهار داشت: یکی از بستگان کارمند ستاد دیه همدان نیز که به تازگی جان باخته ، با توجه به آشنا بودن اعضای خانواده متوفی به عملکرد ستاد دیه هزینه چهلم را برای آزادی زندانی اختصاص دادند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: همه ساله شمار زیادی از خانواده ها قسمتی یا تمام هزینه مراسم ترحیم درگذشت عزیزان خود را صرف آزادی زندانیان می کنند.
روحانی منش ابراز امیدواری کرد: تداوم این اقدام خیرخواهانه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده تا شاهد کاهش شمار زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت زندانیان آبرومند به آغوش جامعه و خانواده باشیم.
با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش 276 زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته در همدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.