سرهنگ علی فکری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ساعت 9 صبح به بعد تردد وسایل نقلیه شخصی از خیابان های 6 گانه به میدان حضرت امام خمینی ( ره ) ممنوع است.
وی اضافه کرد: همچنین از ساعت 10 صبح با شروع تجمع راهپیمایان در میدان امام (ره)، محدودیت تردد برای تمامی وسایل نقلیه در میدان امام و 6 خیابان اصلی منتهی به آن در شهر همدان به اجرا درمی آید.
رئیس پلیس راهور همدان تاکید کرد: توقف وسایل نقلیه در خیابان شریعتی از محل میدان اصلی شهر همدان تا میدان شریعتی و در خیابان پاسداران از میدان شریعتی تا کوچه منتهی به حمام صفا از ساعت هفت و 30 دقیقه روز جمعه تا پایان آیین نماز جمعه ممنوع است و در صورت پارک وسایل نقلیه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقیل اقدام می شود.
سرهنگ فکری گفت: همزمان با عبور راهپیمایان از خیابان شریعتی و تقاطع خواجه رشید، ماموران از تردد وسایل نقلیه به سمت میدان امامزاده عبدالله و میدان آرامگاه به سمت تقاطع خواجه رشید جلوگیری می کنند.
وی ادامه داد: پس از ورود راهپیمایان به میدان شریعتی و حسینیه حضرت امام (ره)، تا پایان مراسم نماز جمعه تردد تمامی وسایل نقلیه از سمت سه راهی شهید زمانی، سه راهی شکریه، خیابان مهدیه جنب کانون مهدیه و تقاطع خواجه رشید به سمت میدان شریعتی و خیابان پاسداران ممنوع می شود.
وی بیان کرد: در سایر شهرستان های تابعه نیز محدودیت های ترافیکی طبق سال های گذشته از ساعت هشت صبح اجرا می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: ورود موتورسیکلت به داخل جمعیت راهپیمایان ممنوع بوده و از تردد آنان در محدودهای اجرای طرح های ترافیکی نیز جلوگیری می شود.
سرهنگ فکری اضافه کرد: رانندگان وسایل نقلیه از توقف خودرو در داخل کوچه ها و خیابان های منتهی به مسیر انجام مراسم راهپیمایی تا فاصله 50 متری خودداری کنند.
وی تاکید کرد: در صورت توقف وسایل نقلیه در مسیر انجام راهپیمایی و حریم های اعلام شده، خودرو و موتورسیکلت توسط چرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.
رئیس پلیس راهور همدان از رانندگان خواست تا از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی خودداری کنند.
سرهنگ فکری اضافه کرد: به دلیل جلوگیری از بروز گره های ترافیکی شهروندان از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده کنند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی کند، پارک کنند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.