نادر پیرتاج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین بارش های سال زراعی استان همدان نسبت به بلند مدت 11 درصد افزایش و نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش نشان می دهد.
وی اظهار داشت: با توجه به خروجی مدل های پیش بینی و فعالیت امواج ناپایدار، آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و در برخی از ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.
پیرتاج با بیان اینکه این وضعیت تا 2 روز آینده ادامه دارد، توصیه کرد: با توجه به رعد و برق، مردم به ویژه دامداران بعد از ظهرها تا روز سه شنبه هفته جاری از تردد در ارتفاعات و باغ ها خودداری کنند.
وی گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 25 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
کارشناس هواشناسی همدان افزود: رزن با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین و اسدآباد با 28 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در 24ساعت گذشته گزارش شد.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.