عمران زیغمی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان یادآوری کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره) اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است.
وی افزود: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و ابراز خشم و انزجار خود از رژیم نژادپرست صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.
سرپرست فرمانداری کبودرآهنگ ادامه داد: مردم مومن ایران اسلامی به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این راهپیمایی حضور گسترده دارند و مردم ولایت مدار کبودرآهنگ نیز حضور پر شمار در این آیین خواهند داشت.
زیغمی گفت: بخشداران نسبت به برپایی راهپیمایی روز قدس در بخش های مربوطه اقدامات لازم را انجام داده تا مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وی اظهار داشت: 18 خرداد امسال مصادف با روز جهانی قدس ، شهرستان کبودراهنگ همانند سنوات قبل با حضور گسترده مردم و مسئولان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.
وی افزود: تمامی دستگاه های خدمات رسان در راهپیمایی روز قدس به صورت آماده باش هستند تا تدابیر لازم را در رابطه با حفظ نظم و امنیت و برگزاری باشکوه این مراسم اتخاذ کنند.
وی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با کشور ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و در ادامه خیابان شهید مطهری، میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه را می پیمایند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.