به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: در پی وقوع سرقت به عنف کامیون باری در شهرستان فامنین، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از ماموران تحقیقات لازم را آغاز کردند.
وی اظهار داشت: در بررسی ها و اظهارات شاکی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه سمند مجهز به چراغ گردان در قالب ماموران انتظامی، این کامیون را متوقف و پس از بستن دست و پای راننده، کامیون را با محموله سیگار، لاستیک و اسباب بازی سرقت کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: با انجام تحقیقات فنی و شگردهای خاص پلیسی، مشخص شد محموله کامیون مسروقه در یکی از شهرک های صنعتی استان البرز در حال تخلیه در یک گاراژ است.
سرهنگ زارعی ادامه داد: با هماهنگی پلیس استان البرز، مخفیگاه سارقان شناسایی شد و ماموران کلانتری خرم دشت البرز در یک عملیات غافلگیرانه سه متهم را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.
وی گفت: تلاش برای کشف کامیون یاد شده ادامه دارد و هماهنگی لازم برای تحویل متهمان به استان همدان انجام شده است.

** هشت فقره سرقت با همدستی کودک خردسال
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: عوامل پلیس در یک عملیات چهار متهم را دستگیر کردند که در نهایت هشت فقره سرقت کشف شد.
سرهنگ زارعی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از واحدهای صنفی در سطح شهر همدان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته، مشخص شد سارق به اتفاق کودکی خردسال در محل ها حضور داشته و در زمان سرقت از ماسک استفاده کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: در بررسی شیوه و شگرد سرقت ها تصاویر دوربین های مداربسته در اختیار ماموران گشتی قرار گرفت و در تحقیقات تخصصی مشخص شد فردی با خودرو مگان، در یکی از خیابان های سطح شهر اقدام به فروش وسایل سرقتی از جمله آچارآلات می کند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران کلانتری 14 متهم را دستگیر کردند و در بازجویی کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد که این فرد وسایل یادشده را از فردی خریداری کرده است.
وی گفت: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل آچار آلات، سنگ فرز و دریل کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: متهم اصلی در بازجویی های فنی و تخصصی به هشت فقره سرقت اعتراف و بیان کرد که سرقت ها را در ساعات اولیه صبح قبل از طلوع آفتاب انجام می داده و به جهت عادی سازی تردد، فرزند خردسالش را به همراه خود می برده است.
سرهنگ زارعی افزود: وسایل سرقتی توسط مالباختگان شناسایی و 2 نفر دیگر از خریداران اموال مسروقه نیز با راهنمائی متهم، شناسائی و دستگیر شدند.
در فروردین ماه امسال چهار باند سرقت متلاشی و بیش از یکصد سارق دستگیر شدند که 20 تن از آنها به صورت حرفه ای فعالیت می کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.