دبیر هیات ورزش های همگانی همدان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که در مواد مختلف برگزار شد، 60 ورزشکار حضور داشتند.
عباس سعیدیان اظهار داشت: در این رقابت ها و در رشته دقت (Accuracy)، شاهین باقری با 12 پرتاب اول شد، علی درخشان پناه با 11 و پوریا جان آفرینی با 8 پرتاب به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: در آیتم مسافت (Distance)، علی درخشان پناه با پرتاب 66 متر و 40 سانتی متر اول شد، پوریا جان آفرینی با پرتاب 54 متر و 94 سانتی متر عنوان دوم را کسب کرد و شاهین باقری با پرتاب 51 متر و 80 سانتی متر در جای سوم ایستاد.
سعیدیان بیان کرد: در رقابت های آیتم MTA نیز شاهین باقری با 6 ثانیه و 12 صدم ثانیه قهرمان شد، پوریا جان آفرینی با 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه دوم شد و رضا خانی با 5 ثانیه و 41 صدم ثانیه در جای سوم قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در آیتم TRC ، سهیل باقری با 32 متر و 10 سانتی متر اول شد، پوریا جان آفرینی با 29 متر در جایگاه دوم ایستاد و علی درخشان پناه با 27 متر و 10 سانتی متر عنوان سوم را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع این رقابت ها نیز پوریا جان آفرینی با 40 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، شاهین باقری با 26 امتیاز دوم شد و علی درخشان پناه با 24 امتیاز برسکوی سوم قرار گرفت.
وی یادآور شد: مهدی فریدی سرپرست داوری و اجرایی این رقابت ها را برعهده داشت ضمن اینکه خانم فاطمه اکبری ، فهیمه انصاری و احمد محمدی کادر داوری این مسابقات بودند.
فریزبی یک بشقاب لبه دار پلاستیکی با ضخامت 2.5 سانتی متر و قطر 27 سانتی متر است.
تمرین رشته فریزبی به طور رسمی، از ابتدای آذرماه سال 1390 در همدان آغاز شد و هم اکنون حدود یکصد نفر در این ورزش فعالیت دارند.
این رشته ورزشی دارای رقابت های جهانی بوده و هم اکنون دارای ماده های فریزبی آلتیمیت، فریزبی گلف، حرکات نمایشی انفرادی با فریزبی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.