به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت پنجشنبه در دیدار با فرمانده و معاونان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با بی توجهی به مطالبات جامعه بشری برای تحقق تصمیمی نادرست کودک، زن، پیرو و جوان را به خاک و خون کشیدند.
وی با بیان اهمیت برگزاری رویداد همدان 2018 گفت: 2 رویداد فراملی در سال جاری میلادی در این استان برگزار می شود که با فعال شدن کمیته فرهنگی این رویدادها انتظار می رود سپاه هم برای معرفی و تبلیغ همدان و فرهنگ مردم استان تلاش کند.
استاندار همدان بیان کرد: برگزاری رویدادهای 2018 در همدان یک فرصت مغتنم و بی نظیری است که باید از آن برای پیشبرد اهداف منطقه ای بهره گرفت.
نیکبخت از مسئولان سپاه انصارالحسین همدان به واسطه همکاری، تلاش و مشارکت در اجرای فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد.
وی اعلام کرد: ساخت 290 طرح بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید آغاز شد که بخشی از این طرح ها بهره برداری و دیگر طرح های باقی مانده در 6 ماهه نخست امسال تکمیل و بهره برداری می شود.
به گزارش ایرنا، هفته جاری در اقدامی تحریک آمیز در مراسمی با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان سالیوان معاون وزیر خارجه، استیون منوچین وزیر خزانه داری و جرارد کوشنر مشاور رئیس جمهوری و چهار سناتور جمهوری خواه آمریکایی، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیام تصویری به این مراسم که در سایه مخالفت جهانی برگزار شد، اعلام کرد که موقعیت کنونی قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس حفظ خواهد شد.
همچنین همزمان با هفتادمین سالگرد روز نکبت، ده ها هزار فلسطینی در تظاهرات 'میلیونی بازگشت' علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس شرکت کردند که با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی 62 تن از آنها به شهادت رسیدند و 2 هزار و 800 نفر از آنها نیز زخمی شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.