به گزارش ایرنا، در این جشنواره که امروز چهارشنبه برگزار شد، الهام تدین با اثر 'همنوایی عاشوراییان با طایفه بنی اسد' و زهرا زارعی با اثر 'همدان سوگوار حسین (ع)' مورد تجلیل قرار گرفتند.
سال گذشته نیز در نخستین دوره برگزاری جشنواره دین و رسانه استان همدان «محرم آمد...» و «در سوگ همای رحمت»، 2 اثر برگزیده زهرا زارعی و «همدان مهیای مسافران اربعین» اثر برگزیده الهام تدین از خبرگزاری ایرنا معرفی و تجلیل شدند.
سال گذشته در نخستین دوره برگزاری جشنواره دین و رسانه حدود 200 اثر به دبیرخانه ارسال و امسال در دومین دوره این جشنواره با استقبال فعالان رسانه ای بیش از 700 اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد در مجموع 47 اثر برگزیده شد.
دومین جشنواره استانی دین و رسانه در سه موضوع فرهنگی، دینی و قرآنی برگزار و آثار برتر فعالان رسانه ‌ای استان همدان شامل خبرگزاری ‌ها، پایگاه ‌های خبری، رسانه ‌های مکتوب، فیلم سازان و فعالان فضای مجازی در بخش‌ های، عکس، فیلم، مقاله، تحلیل و گزارش توسط تیم داوران جشنواره برگزیده شدند.
آثار مرتبط با حوزه فرهنگ دینی و قرآنی شامل مقاله، یادداشت، گزارش و همچنین مناسبت های مختلف دینی و مذهبی از جمله ماه محرم، ماه رمضان، عیدغدیر، ولادت و شهادت ائمه معصوم(ع)، عید مبعث و موضوعاتی از قبیل سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی از نگاه دینی از جمله موضوعات قابل پذیرش در این جشنواره بود.
1181/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.