عباس فاطمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل دهکده تفریحی و گردشگری گنجنامه، اظهار کرد: تولید این انیمیشن با توجه به هزینه بالای آن نیازمند مشارکت متولیان دهکده گنجنامه است.
رئیس ستاد مرکزی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران اضافه کرد: می توان با تولید یک اثر پویانمایی غنی و فاخر از گنجنامه همدان، این ظرفیت تفریحی و گردشگری را به خوبی معرفی کرد.
وی با بیان اینکه این مجموعه دارای چشم انداز و مناظر بسیار زیبا با آب و هوای بکر و ناب است، ادامه داد: طبق بازدیدهای صورت گرفته دهکده تفریحی گردشگری گنجنامه ظرفیت های بالایی برای برپایی جشنواره ها دارد.
رئیس مرکز سیمای استان های صدا و سیما افزود: مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه ظرفیت مناسبی برای برگزاری ورزش های زمستانی است که باید در این زمینه سرمایه گذاری و حمایت های لازم صورت گیرد.
وی اعلام کرد: صدا و سیما آماده استقبال از فعالان بخش خصوصی و دولتی برای مشارکت در طراحی تولیدات است.
رئیس ستاد مرکزی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران گفت: 6 هزار دقیقه انیمیشن در سیمای استان ها تولید می شود و افزایش میزان تولیدات در این بخش نیازمند سرمایه گذاری است.
فاطمی اظهارکرد: استان همدان ظرفیت تولید سالانه 100 ساعت انیمیشن را دارد اما از این ظرفیت به علت کمبود بودجه به خوبی استفاده نمی شود.
به گزارش ایرنا به دنبال برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان کاخ این جشنواره در دهکده تفریحی گردشگری گنجنامه دایر شد.
نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از 15 اردیبهشت جاری کار خود را آغاز کرده و تا سه روز ادامه دارد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.