به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود:

طی چندین مرحله عملیات شناسایی و تعقیب و مراقبت، که در پی وقوع چندین فقره سرقت تراکتور در استان توسط سارقان ناشناس به طور ویژه در دستور کار، کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفته بود، رئیس این باند در همدان دستگیر شد.

فرد مذکور در بازجویی های فنی پلیس به سرقت 13 دستگاه تراکتور از استان همدان با همدستی چندین نفر و فروش آنها به شخصی به نام صالح اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات پلیس 6 نفر از همدستان متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند که هر یک به نقش خود در سرقت های ارتکابی اقرار کردند و در مواجهه با یکدیگر مشخص شد علاوه بر سرقت های ذکر شده متهمان با استفاده از سلاح گرم مرتکب 4 فقره سرقت نا فرجام مسلحانه منجر به 2 فقره قتل نیز شده اند.

در ادمه روند رسیدگی به پرونده 2 نفر از خریداران تراکتور های مسروقه شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی های صورت گرفته به خرید تراکتورهای مسروقه با قیمت نازل اقرار و بیان داشتند تراکتورهای مسروقه پس از سرقت، توسط کامیون های باری از همدان به جنوب منتقل و تحویل خریداران شده است.

پس از اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان به منظور بررسی موضوع به استان هدف اعزام و موفق به شناسایی فروشنده تراکتور شدند که در مصاحبه های فنی صورت گرفته نقش و فعالیت وی در خرید تراکتورهای مسروقه از همدان برای مامورین محرز شد.

متهمان با دستور مقام قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، انهدام این باند مخوف موجبات خرسندی و رضایتمندی مالباختگان و خانواده های مقتولین را فراهم کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 901631
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.