به گزارش ایرنا استاندار همدان عصر چهارشنبه در آیین بازگشایی خط تولید نشاسته صنایع تبدیلی الوند گفت: این واحد در دولت اصلاحات شروع بکار کرده بود و در سال 85 با تغییر مدیر عامل بانک کشاورزی با مشکل مواجه شد.
محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه قرار بر تملیک این واحد بود افزود: هر کس نقشی در تعطیلی این واحد داشت و باید از کارگران این واحد عذر خواهی کرد و حلالیت طلبید.
وی ادامه داد: رسالت مسئولان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است و برای دستیابی به این هدف همه دستگاه ها در این استان هماهنگ شده اند.
استاندار همدان یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب سال 83 با حضور در همدان پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی های این استان فرمودند: 'گل حفاری محصول این واحد را وزارت نفت خریداری کند'، این موضوع در نامه ای به وزیر نفت نیز یادآوری شود.
نیکبخت افزود: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی است و دولت تدبیر و امید هم اشتغال و تولید را پیگیر است و باید عقب ماندگی های را جبران کرد.
وی ادامه داد: استان همدان به یک کارگاه تولیدی به کمک همه شما تبدیل شده و امیدواریم اندک شدن بیکاران در این استان را جشن بگیریم.
وی با بیان اینکه ماشین آلات این واحد از مدرنترین ماشین ها است افزود: از همه کارگران که شبانه روز زحمت کشیدند تا این واحد به کار برگردد قدردانی می کنم.
به گفته استاندار همدان سال گذشته 144 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی تعطیل شده، به چرخه تولید بازگشتند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.