به گزارش ایرنا، مهرداد نادری فر روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان همدان اظهار کرد: این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته 2 هزار و 464 میلیارد ریال تسهیلات به زوج های جوان توسط بانک های عامل استان همدان پرداخت شد.
نادری فر خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز سه هزار و 83 جوان در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند که نسبت به شتاب گیری روند پرداخت آنها تاکید شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های همدان نیز در این نشست گفت: بانک ملی همدان با پرداخت پنج هزار و 335 فقره پرداختی، 18 درصد از مجموع تسهیلات پرداختی سال جاری به زوج های جوان را داشته است.
امیر توماسی افزود: هم چنین بانک ملت با چهار و 583 فقره و 15 درصد، در جایگاه دوم پرداخت بیشترین تسهیلات بانکی به زوج های جوان قرار گرفته است و بانک کشاورزی با 4 هزار و 339 فقره و 14 درصد در رتبه سوم قرار دارد.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب از سوی صدا و سیمای مرکز همدان در سپرده گذاری قرض الحسنه از سوی مردم اضافه کرد: ترویج سپرده گذاری قرض الحسنه در کمک به پرداخت تسهیلات به زوج های جوان کمک شایانی می کند.
استان همدان دارای بیش از 600 هزار جوان است و 14 هزار 367 زوج امسال در همدان راهی خانه بخت شدند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.