به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز شنبه در همایش هم اندیشی روحانیون و ائمه جمعه همدان افزود: این استان در شاخص های مختلف از مناطق پیشرو کشور است و علاوه بر اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، در زمینه افزایش ازدواج و کنترل طلاق نیز شاخص های مطلوبی دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: در این ارتباط می توان به شاخص های امنیتی استان اشاره کرد که بالاتر از میانگین کشوری است.
شاهرخی اظهار کرد: نشست های هم اندیشی در راستای تحقق گفت وگوی اقشار مختلف جامعه با دولتمردان و بهره گیری از نقطه نظرات روحانیان تشکیل شده است و این نشست ها با سایر فرهیختگان استان نیز برگزار می شود.
وی رمز موفقیت و تداوم نظام جمهوری اسلامی را صلابت، درایت و نقش ارزنده رهبر معظم انقلاب در کنار حضور همراه با شعور مردم عنوان و اضافه کرد: دشمنان انقلاب همواره این شاخصه ها را هدف می گیرند و با ابزار رسانه ای خود در جهت تضعیف جایگاه رهبری و ناامید کردن مردم حرکت می کنند و می خواهند مردم را از نظام و رهبری جدا کنند.
شاهرخی طرح تحول نظام سلامت را خدمت بزرگ دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمنان نظام می خواهند که اینگونه خدمات نظام جمهوری اسلامی بیان نشود و به دنبال بزرگ کردن نقاط ضعف هستند.
وی بیان کرد: باید در مقابل این نقشه دشمنان هوشیار باشیم و همگان در جهت تقویت وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم و ارتقای سرمایه های اجتماعی گام برداریم و خدمات ارزنده نظام را تبیین کنیم.
به گزارش ایرنا، حدود 2 هزار مبلغ دینی در یک هزار و 800 مسجد استان همدان فعال هستند و حدود 2 هزار و 400 هیات مذهبی و 300 کانون و موسسه قرانی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان فعالیت می کنند.
1181/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.