به گزارش ایرنا محمود نیلی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دانشکده فناوری های نوین مرحوم محمدعلی فرشچیان اظهار کرد: اقدام های خیریه خانواده فرشچیان ماندگار خواهد بود و امروز نیز با ایجاد دانشکده فناوری های نوین دانشگاه صنعتی همدان، زمینه علم آموزی دانشجویان توسعه می یابد.
وی بیان کرد: بنیاد علوم و هنر فرشچیان همواره در مسیر توانمندسازی حرکت و این اعتمادسازی را در نسل دانشجو ایجاد کرده است که می توان با علم آموزی جامعه را از شکست نجات داد.
وی خاطرنشان کرد:هر ملتی که می خواهد شکست نخورند باید در مسیر توانمندی های علمی و آموزشی گام بردارد و اقدام بنیاد فرشچیان که ثروت و وقت خود را وقف ساخت طرح های آموزشی و علمی می کنند، ارزشمند و قابل ستایش است.
وی با تاکید بر ضرورت مشارکت خیرین در احداث مراکز علمی و آموزشی گفت: بنیاد فرشچیان، الگوی خیرین در ایجاد مراکز علمی و آموزشی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه ساخت دانشکده فناوری های نوین مرحوم فرشچیان در کمتر از 18 ماه تکمیل و آماده بهره برداری شد گفت: هدف اصلی دانشگاه صنعتی همدان، معرفی دانش آموختگان نخبه و ورزیده به بازار کار است.
دانشکده فناوری های نوین مرحوم محمدعلی فرشچیان روز پنجشنبه با حضور خانواده مرحوم فرشچیان و چند تن از مسوولان به بهره برداری رسید.
دانشکده فناوری های نوین محمدعلی فرشچیان در 6 طبقه با 15 آزمایشگاه، 16 کلاس درس و یک سالن آمفی تئاتر به عنوان ساختمان و برج پژوهشی با حضور خانواده مرحوم فرشچیان و مسئولان کشوری و استانی بهره برداری شد.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.