نادر پیرتاج روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود:وزش باد شدید در بعضی ساعات تا اواخر روز جمعه در استان همدان پیش بینی می شود و این درحالیست که در 24 ساعت گذشته در برخی از نقاط استان سرعت وزش باد تا 75 کیلومتر بر ساعت نیز گزارش شده است.
وی با بیان اینکه دمای هوا همدان در چند روز آینده به تدریج یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت ادامه داد: در حال حاضر آسمان استان همدان قسمتی ابری ،گاهی افزایش ابر و با وزش باد به نسبت شدید همراه است .
وی اضافه کرد: به دلیل شدت وزش باد، احتمال خسارت به سازه ها و بنرها و شکسته شدن شاخه درختان وجود دارد و توصیه می شود خودروهای شخصی از پارککردن در حاشیه خیابان خودداری کنند.
کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه حداقل دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 2 درجه بالای صفر و حداکثر دمای این شهر 17 درجه بالای صفر بوده است افزود: قهاوند و اسدآباد روز گذشته با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
7523/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.