جلال گودرزی سروش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه افزون بر 30 پوستر متنوع از برنامه ها و فعالیتهای واحد موسیقی حوزه هنری همدان از گذشته تاکنون به نمایش گذاشته شده است.
وی با اشاره به تولیدات گسترده واحد موسیقی اظهار کرد: اجرای موسیقی صحنه ای شب آواز هگمتانه، انتشار کتاب، تولید آلبوم های متنوع از خواننده ها و نوازندگان همدان نمونه هایی از برنامه های واحد موسیقی است.
وی 'شوریده شهر' ، 'صدای خیس باران' ، 'گوزل داقلار' و 'بهار جان' را نمونه هایی از آلبوم های موسیقی تولید شده در سالهای اخیر اعلام کرد.
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری همدان همچنین به چاپ و نشر کتاب های'بر دستان الوند' و 'چهارنای' اشاره کرد و گفت: این کتاب ها آثار پژوهشی ارزشمند در عرصه موسیقی سنتی همدان محسوب به شمار می روند.
وی خاطرنشان کرد: پاسداشت مفاخر و مشاهیر موسیقی همدان مانند سیاووش دیهیمی، علی کریمیان و ... از برنامه هایی است که پوستر آن بر دیوار نمایشگاه آویخته شده است.
وی همچنین به پوسترهایی از کارگاه های تخصصی با تدریس اساتید برجسته موسیقی اشاره کرد و گفت: واحد موسیقی حوزه هنری در امر آموزش و ارتقای سطح دانش هنرمندان نیز بسیار فعال است.
این نمایشگاه از 23 بهمن تا 26 در حوزه هنری همدان دایر است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.