سعید شرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم همدان پا به پای جشنواره فیلم فجر با شور و نشاط به سینما آمدند و امیدواریم بازهم شاهد استقبال گسترده از سینما باشیم.
وی گفت: از امروز فیلم کمدی 'ما خیلی با حالیم' و 'پل خواب' روی پرده سینما قدس می رود و علاقمندان می توانند به صورت اینترنتی هم بلیت این فیلم ها را خریداری کنند.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان خاطرنشان کرد: مجید صالحی، مهران غفوریان و نیوشا ضیغمی از بازیگران فیلم کمدی' ما خیلی با حالیم' هستند و ساعد سهیلی، هومن سیدی و آناهیتا افشار نیز در' پل خواب' هنرنمایی کرده اند.
شرفی به برنامه سینماهای فلسطین، قدس و بهمن ملایر اشاره کرد و گفت: فیلمهای 'سدمعبر'، 'آینه بغل'، 'خالتور' و 'بزم رزم' (هنر و تجربه) در سینما فلسطین اکران می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر 'ما خیلی باحالیم' و 'پل خواب'، 'کلیله و دمنه' نیز در سینما قدس روی پرده خواهد رفت.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان گفت: سینما بهمن ملایر نیز با فیلمهای 'آینه بغل' و'ثبت با سند برابر است' و همچنین انیمیشن های 'فهرست مقدس' و 'کلیله و دمنه ' ویژه مدارس پذیرای علاقمندان است.
13 فیلم از سی و ششمین جشنواره فیلم فجراز 14 تا 22 بهمن در سینماهای همدان اکران شد که مورد استقبال گسترده علاقمندان قرار گرفت.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.