حمدالله چاروسایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها که شامگاه جمعه به میزبانی دانشگاه آزاد واحد دزفول پایان یافت، تیم بوعلی سینای همدان با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی اضافه کرد: در رشته بهکاپ مردان تیم بوعلی سینای همدان با ترکیب علی فیاض ، سجاد رسایی منش و به مربیگری محمد علی قاسمی مقام قهرمانی را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی باشگاههای کشور با حضور 100 ورزشکار زن و مرد از استانهای تهران ، همدان ، اصفهان ، مازندران ، قزوین ، البرز ، خوزستان ، کرمان ، فارس ، سیستان و بلوچستان ، قم و نیز تیم کیش در قالب 13 تیم در دانشگاه آزاد واحد دزفول برگزار شد.
چاروسایی یادآور شد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
به گزارش ایرنا در رشته ورزشی بهکاپ به جای حفره از دروازه استفاده می شود و 2 بازیکن رقیب با توجه به قوانین و تکنیک ها می کوشند تا توپ های کاشته شده توسط حریف را وارد دروازه کنند.
همدان در گذشته یکی از قطب های اصلی بهکاپ کشور بود اما به دلیل برخی مشکلات نتوانست در دو سه سال گذشته در رده کشوری به موفقیت برسد و حالا با تغییر رئیس هیات گلف استان همدان بازهم به جایگاه اصلی خود بازگشت.
هم اکنون یکصد ورزشکار در رشته های زیر مجموعه گلف استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.