حمید پرورش خرم سه شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: همه گردنه های همدان با مه و کولاک شدید همراه است و نمک پاشی در این محورها به سختی انجام می شود؛ اما مشکلی در هیچ یک از محورهای ارتباطی استان وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند، افزود: عصر امروز یک تریلر در اتوبان همدان - ساوه قیچی کرد و موجب ترافیک در این مسیر شد.
وی اظهار کرد: با بارش برف، همه گروه های راهداری استان عملیات نمک پاشی و برف روبی را آغاز کردند اما رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای این استان را دارند با رعایت ضوابط و مقررات، فاصله طولی خود با خودروهای جلویی را رعایت کنند.
وی از رانندگان خواست در هنگام تردد، زنجیر چرخ و همه امکانات مورد نیاز برای سفر را به همراه داشته باشند تا در هنگام نیاز با مشکل مواجه نشوند.
وی با بیان اینکه سامانه گویای 141 به صورت 24 ساعته وضعیت راههای استان را به اطلاع شهروندان می رساند، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه www.141.ir (اطلاعات حمل و نقل جاده ای) اطلاعات کامل و جامع از وضعیت راههای استان کسب کنند.
وی اظهار کرد: خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی راهداری و راهدارخانه استان همدان همزمان با سرمای هوا فعالیت خود را آغاز کرده اند و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
به گزارش ایرنا، 34 پایگاه راهداری زمستانی با 527 نیروی انسانی و 284 دستگاه ماشین آلات مختلف، برای خدمات رسانی در پنج هزار و 111 کیلومتر انواع جاده های استان همدان، آماده خدمات رسانی هستند.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.