غلامرضا یاوند عباسی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همدان، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب جای مهندسی فرهنگی خالی بود و با تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این نقیصه جبران شد.
وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی که عضو این شورا هستند باید با هم افزایی، فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک افتخار در کالبد استان ها جا بیندازند.
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور اظهار کرد: از جمله مصادیق نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیرگذاری است و این موضوع در خلق آثار دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد.
وی به دغدغه مند کردن مسئولان در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: این شورا با استفاده از ظرفیت های قانونی و بهره گیری از امکانات موجود استانها در این چارچوب اقدام کند.
عباسی یادآورشد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید خالق حرکت های نو، بدیع و اثرگذار باشد و ارائه گزارش عملکرد اعضا محدود نشود.
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور خدمات رسانی به خانواده شهدا و قشر ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مانند 2 کفه ترازو دانست که هر دو باید هماهنگ باشند.
عباسی نمادسازی از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را ضروری دانست و افزود: همدان با توجه به انگیزه بالای استاندار و قابلیت های موجود می تواند کارهای ماندگاری را در دولت دوازدهم از خود به یادگار بگذارد.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.