به گزارش ایرنا اکبر کاوسی امید روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر جایگاه والا و ارزشمند معلمان در آموزش و تعلیم و تربیت اظهار کرد: تعامل با معلمان و فرهنگیان در دستور کار شورای شهرهمدان قرار گرفته است.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و تجربه معلمان در آموزش های شهروندی شهرداری همدان اضافه کرد: در راستای فرهنگ سازی مسایل مختلف شهری به ویژه آموزش های شهروندی مد نظر مدیریت شهری قرار گیرد و دوره های لازم در قالب کلاس های درسی برای دانش آموزان آموزش داده شود.
وی تغییر رفتار و آموزش های شهروندی را از دوران کودکی و سنین پایین موثر دانست و گفت: نباید تنها به پرکردن حافظه کودکان پرداخت بلکه آموزش ها باید کاربردی باشد.
کاوسی امید خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد مدیریت واحد شهری، آموزش و پرورش و معلمان نیز می توانند در امر آموزش های شهروندی و شهرنشینی کمک مدیریت شهری باشند.
وی با بیان اینکه با تدوین بسته فرهنگی مناسب، همدان نخستین شهر در کشور در این زمینه خواهد بود افزود: 27 سوال رهبر معظم انقلاب در تمدن نوین اسلامی در این بسته فرهنگی باید لحاظ شود.
وی خواستار پیشتازی همدان در اجرای اهداف تمدن نوین اسلامی شد و گفت: شورای پنجم اسلامی شهر همدان در نظر دارد تعامل خوبی با معلمان در جهت پیشبرد اهداف مختلف فرهنگی داشته باشد.
این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر تدوین بسته فرهنگی برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: می توان در محورهایی از بسته فرهنگی از نظرها و پیشنهادهای معلمان بهره گرفت.
هم اکنون بیش از 15 هزار معلم در مقاطع تحصیلی مختلف همدان اشتغال دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.