به گزارش ایرنا کامران گردان روز چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اظهار کرد: همچنین طرح پیاده راه سازی میدان امام (ره) همدان نیز 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این طرح نیز به طور همزمان با خیابان اکباتان در ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و دست اندرکاران اجرای طرح های پیاده راه سازی بیان کرد: این 2 طرح از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و در تلاش هستیم تا در ایام دهه مبارک فجر بهره برداری شود.
گردان بیان کرد: پیاده راه سازی موجب شکوفایی شهر می شود و در اجرای طرح خیابان اکباتان نکته قابل توجه استقبال و همکاری مردم و کسبه بازار است.
وی در ادامه با اشاره به نهایی شدن احداث موزه در میدان امام (ره) اظهار کرد: با توجه به آثار تاریخی کشف شده در این منطقه ، ساخت موزه برازنده این میدان است و این موزه به شکل زیبا احداث خواهد شد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از المان های مناسب و متناسب با بافت قدیمی خیابان اکباتان و میدان امام مورد تاکید قرار دارد.
وی در خصوص وضعیت دستفروشان خیابان اکباتان گفت: پس از بهره برداری از این پیاده راه، فقط فروش انگشتر و صنایع دستی به عنوان دستفروشی مجوز فعالیت خواهند داشت و سایر دستفروشی ها باید این مکان را ترک کنند.
وی ، رونق گردشگری را یکی از مهمترین رویکردها در طرح پیاده راه سازی دانست و افزود: فضای بسیار مناسبی در پیاده راه های همدان برای گردشگران ایجاد شده است.
طرح پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان شهر همدان با پیش بینی اعتبار یکصد میلیارد ریال هم اکنون در حال تکمیل است.
سال گذشته نیز طرح پیاده راه در خیابان بوعلی دیگر خیابان واقع شده در مرکز شهر همدان در سطح 20 هزار متر مربع سال گذشته اجرا شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.