بابک صمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی امروز از اهمیت بسیار بالایی برای 2 تیم برخوردار است و هر تیمی که پیروز میدان شود، 70 درصد شانس برای ماندن در لیگ 2 را کسب خواهد کرد.
وی افزود: شهرداری همدان در این بازی محکوم به پیروزی است و به طور قطع با ترکیب هجومی در دیدار خانگی امروز به میدان می رویم.
وی خاطرنشان کرد: هادی بلوری کاپیتان شهرداری تنها مهره غایب این بازی خواهد بود در مقابل با جذب 2 بازیکن جدید، قوای تیمی را افزایش داده ایم.
صمدیان در خصوص تغییر مکان این مسابقه گفت: به هر حال به تصمیم مسئولان باید احترام بگذاریم ضمن اینکه هفته قبل هم در ورزشگاه شهید مفتح بازی کردیم و نسبت به فضای این ورزشگاه آشنایی کامل داریم.
وی خاطرنشان کرد: تساوی و شکست در این مسابقه ارزشی ندارد و تنها راه خروج از قعرجدول پیروزی در این بازی است و تیم شهرداری بم نیز با همین هدف به میدان خواهد آمد.
وی افزود: آشنایی لازم نسبت به شرایط تیم حریف داریم و بازی های این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و خط تهاجمی خوبی دارند.
سرمربی تیم شهرداری همدان اظهار کرد: پیروزی در این بازی می تواند شهرداری را چند پله در جدول صعود دهد و در تلاش هستیم تا پس از سه هفته تساوی که با بدشانسی کسب شد، حالا به یک برد ارزشمند دست یابیم.
وی بیان کرد: تیم شهرداری از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان با انگیزه مضاعف برای پیروزی در این دیدار خانگی به میدان می روند.
وی یادآور شد: توجهی به سایر بازی ها نداریم و تنها هدف ما برد در بازی امروز و خروج از شرایط خطرساز انتهای جدول است.
تیم شهرداری همدان عصر امروز در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف شهرداری بم می رود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.