سرهنگ پژمان قویمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح روز گذشته پس از تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110، عوامل کلانتری آبشینه در محل حادثه حضور می یابند.
وی ادامه داد: تحقیقات صورت گرفته گویای این بود که فردی 31 ساله در روستای سنگستان به داخل چاه سقوط کرده و توسط بستگان به بیمارستان منتقل شده است.
وی بیان کرد: طبق اظهار نظر پدر این مردم جوان، وی به همراه فرزندش مشغول به فعالیت و استفاده از چاه آب بود که برق قطع می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: فرزند وی قصد بالا کشیدن آب از داخل چاه با استفاده از دلو را داشت که به یکباره به داخل چاه سقوط می کند.
سرهنگ قویمی گفت: پدر این جوان با دیدن این صحنه دچار هراس شده و از بستگان درخواست امداد رسانی می کند که با کمک آنها مرد 31 ساله از چاه خارج و به بیمارستان منتقل می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا وی افزود: با وجود تلاش تیم پزشکی ولی شدت جراحت وارده موجب مرگ این جوان می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در حال حاضر پرونده قضایی در این باره تشکیل شده و جسد نیز تحویل پزشکی قانونی شده است.
آخرین خبر منتشره در ایرنا در زمینه سقوط در چاه مربوط به آذرماه سال گذشته درباره 2 دختر خردسال 2 و هشت ساله در منطقه حصارحاج شمسعلی شهر همدان است.
ابتدا مادر این کودکان مدعی شده بود که 2خواهر هنگام بازی در داخل حیاط منزل مسکونی به داخل چاه سقوط کرده و به علت غیبت طولانی مدت آنها نگران شده و در ادامه متوجه سقوط آنها در داخل چاه می شوند.
با توجه به مشکوک بودن مرگ این 2 خواهر پرونده مرگ آنها بر روی میز پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد تا علت این موضوع مشخص شود.
ولی 2 ماه پس از گذشت این اتفاق در آخرین روز دی ماه سال گذشته این مادر سنگدل به خاطر عذاب وجدان با مراجعه به کلانتری در شهر همدان، به قتل دختران خردسالش اعتراف می کند.
7526/2087خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.