به گزارش ایرنا هیات بسکتبال همدان و اسدآباد 2 نماینده این استان در لیگ دسته 2 کشور هستند که هر 2 تاکنون نتوانستند نتایج درخشانی را کسب کنند.
هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور در حالی شامگاه جمعه برگزار شد که هر 2 نماینده استان همدان برابر حریفان خود شکست خوردند.
اسدآبادی ها در خانه با امتیاز نزدیک 60 بر 59 برابر خلیج فارس قم تن به شکست دادند و هیات همدان نیز در شاهرود 84 بر 52 برابر نسل طلایی این شهر بازی را واگذار کرد.
با این شرایط امکان صعود نمایندگان بسکتبال همدان به دور دوم بسیار سخت است و در صورت شکست در هر یک از سه بازی باقی مانده نمی توانند به این مرحله راه یابند.
رئیس هیات بسکتبال همدان هدف از حضور در این رقابت ها را تجربه اندوزی دانست و گفت: بسکتبال همدان برای درخشش در مسابقات لیگ کشور نیاز به حمایت مالی دارد.
پرویز ریحانی به خبرنگار ایرنا افزود: هدف ما از شرکت در مسابقات این بود که اعلام کنیم بسکتبال همدان می تواند در لیگ شرکت کند منتهی نیاز به حمایت داریم.
وی اضافه کرد: هیچ یک از هیات های ورزشی مسئول حمایت مالی در ورزش حرفه ای نیستند و می طلبد خیرین ورزش دوست در حوزه تیمداری ورود پیدا کنند.
ریحانی خاطرنشان کرد: بسکتبال استان همدان سرشار از استعداد است و می توان با تیمداری در لیگ، شاهد شکوفایی آنها بود.
تیم همدان در گروه چهار این رقابت ها با تیم های، یس آل گرگان، نسل طلایی شاهرود ومهتاب قم همگروه است.
همچنین تیم هیات بسکتبال اسدآباد در گروه دوم بازی ها با تیم های پدافند هوایی آبادان، خلیج فارس قم، هیات بسکتبال زنجان و هیات بسکتبال قزوین رقابت دارد.
لیگ دسته دوم بسکتبال کشور در چهار گروه برگزار می شود.
دور گروهی و مقدماتی این پیکارها به صورت رفت و برگشت و مراحل بعدی به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
از دور مقدماتی این پیکارها 2 تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.