سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 دستگاه خودروی سواری پژو که سرنشینان آنها از فامیل و بستگان یکدیگر بودند از تهران به سمت همدان عزیمت می کردند که بامداد امروز(سه شنبه) در 15 کیلومتری آزاد راه همدان، بعد از پل قهاوند دچار سانحه شدند .
وی اضافه کرد: راننده یکی از خودروهای سواری به علت خستگی و خواب آلودگی از عقب به یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر آن در این سانحه سرنشین جلو فوت و 2 سرنشین عقب خودرو به شدت مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: این خودرو پس از برخورد با کامیون منحرف سده و با خودروی بستگان خود برخورد کرد که منجر به مجروحیت سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه شد.
سرهنگ عزیزی گفت: فوت ناشی از خستگی و خواب آلودگی در جاده ها کاهش داشته است اما در آزاد راه همدان - ساوه همچنان شاهد مرگ شهروندان و مسافران به علت رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی هستیم.
شنبه هفته جاری نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه نیسان در آزاد راه همدان - ساوه به علت خستگی و خواب آلودگی راننده این وسیله نقلیه جان باخت.
طرح زمستانی پلیس با حضور نیروهای پلیس راه و راهور، هلال احمر، تیم های راهداری، اورژانس و امداد خودرو از بیستم آذر امسال در همدان آغاز شد.
800 تیم و واحد گشتی در طرح زمستانی پلیس راه استان همکاری و مشارکت دارند.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.