محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت بدهی های دولت با اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه، اظهارکرد: در این چارچوب عملکرد مدیران استان به دقت رصد و به مدیران بالادستی گزارش می شود تا بر اساس عملکردها تصمیم گیری شود.
استاندار همدان با بیان اینکه مدیران بدون نگرانی در زمینه تامین بودجه فعالیت کنند، گفت: هر چقدر کار کنید، منابع آن را استانداری و سازمان برنامه و بودجه تامین می کند و در این باره ضمانت می کنیم.
نیکبخت از مدیران استانی خواست ریز بدهی ها را به دبیرخانه ارائه دهند تا در بانک اطلاعاتی از آنها استفاده شود.
وی یادآوری کرد: اواسط هفته جاری جلسه ای چهار ساعته با حضور معاون راه و شهرسازی برگزار و در زمینه روند ساخت ایستگاه راه آهن مسافری، شهرهای جدید استان، پیاده راه ها و میدان مرکزی شهر همدان بحث و مذاکره شد.
استاندار همدان ادامه داد: کاوش در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان همچنان ادامه می یابد و خبری که درباره توقف کاوش ها در یکی از رسانه ها منتشر شده، عجولانه بود.
به گزارش ایرنا، مجموع اعتبارات پیش بینی شده استان همدان در سالجاری حدود 2 هزار و 900 میلیارد ریال است که شامل یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبارات تملک سرمایه ای، 778 میلیارد ریال شاخص های توسعه ای، 660 میلیارد ریال از محل سه درصد درآمد نفت و گاز، 250 میلیارد ریال طرح های همسطح استانی، و 150 میلیارد ریال موضوع 27 صدم درآمد ماحصل از مالیات و ارزش افزوده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.