سردار ایوب سلیمانی روز سه شنبه در جمع کارکنان انتظامی همدان، اظهار کرد: به منظور ارائه تسهیلات به کارکنان ناجا در حوزه مسکن، قراردادهایی با بانک های ملی، سپه و ملت بسته شده و به زودی اجرایی می شود.
معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: شرایط کار در نیروی انتظامی نسبت به دیگر سازمان ها بسیار متفاوت است بنابراین به دنبال ایجاد رفاه اعضای این نیرو در حوزه های معیشتی، مسکن و ازدواج هستیم.
وی تاکید کرد: پلیس نیازمند طرح هایی است که بتواند این نیرو را در رشد و بالندگی، توسعه و پاسخگویی به انتظارات نظام اسلامی یاری کند.
سردار سلیمانی با بیان اهمیت کاهش سوانح جاده ای، اظهار کرد: با وجود افزایش 2 برابری شمار خودرو و توسعه جاده ها و بزرگراه ها کشور، در یک دهه گذشته آمار تلفات انسانی ناشی از سوانح رانندگی از 29 هزار به 15 هزار فوتی کاهش یافته است.
وی تاکید کرد: بهره گیری از ایده و افکار خلاقانه و جدید، توسعه ناوگان و تجهیزات فنی می تواند پلیس را در رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه یاری کند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سابقه پرونده عطر گل یاس مربوط به سال‌های گذشته است که در آن مبلغ بدهی به پرسنل نیروی انتظامی، بیش از 20 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
در این راستا با وجود مشکلات تأمین منابع برای پرداخت مبلغ بدهی‌ ها، ناجا توانست شرایط پرداخت 50 درصد از مبالغ را تا اوایل سال ۹۶ فراهم کند.
در ادامه از 17 مهر سالجاری پرداخت جدید بدهی به ۳۵ هزار پرسنل نیروی انتظامی آغاز شد و مابقی طلبکاران براساس ظرفیت بانک ها و مؤسسات، پول خود را دریافت می کنند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.