استاندار همدان روز یکشنبه در این آئین گفت: اربعین حسینی مانور بزرگ امت اسلام و بزرگترین راهپیمایی جهانی است و انجام این مانور با کمترین نقص موجب بهت و حیرت جهانیان شده و بغض، غرض ورزی و حسد دشمنان اسلام را در پی داشته است.
محمدناصر نیکبخت تصریح کرد: با وجود نابسامانی در کشور عراق، مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) با پذیرش این خطرها در پیاده روی اربعین حضور یافتند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه از اسلام دفاع می کنند، اظهارکرد: استکبار با پرورش داعش دنبال نشان دادن چهره ای خشن از اسلام بود ولی حضور 20 میلیونی ملل مختلف جهان در اربعین حسینی و ابراز ارادت به الگوی آزادی و آزادیخواهی بشریت، غیرواقعی بودن دسیسه های استکبار جهانی و چهره واقعی اسلام را نمایان کرد.
وی یادآوری کرد: حدود 2 میلیون نفر سالانه راهی خانه خدا می شوند ولی مشکلات بسیاری آنها را تهدید می کند در حالیکه اجتماع بزرگ اربعین با کمترین نقص برگزار می شود.
به گزارش ایرنا نیکبخت گفت: مسئولان قدردان تلاش، خدمات و اهتمام خادمان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.
وی افزود: مردم استان همدان در تمامی شرایط وابستگی دینی و مذهبی خود را به ائمه اطهار (ع) نشان دادند و در اربعین امسال نیز به خوبی انجام وظیفه کردند.
وی تاکید کرد: تمامی خدمات و هزینه های اربعین حسینی مردمی بود؛ هر چند سازمان هایی نظیر هلال احمر، راهداری، ناجا، تیپ زرهی ارتش، بسیج و سپاه در راستای ارائه خدمات امدادی و امنیتی همکاری داشتند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.