محمدناصر نیکبخت عصر یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: میزان تسهیلات رونق تولید در استان همدان 6 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و بانکها در پرداخت این تسهیلات باید همکاری بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه انتظار همکاری و تعامل در جذب سرمایه گذار و کمک به تولید از بانکهای استان بسیار بیشتر است، افزود: ضروری است که بانکها نسبت به تعامل و همکاری بیشتر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه 2 هزار میلیارد ریال از اعتبارات رونق تولید باید توسط شهرک های صنعتی جذب شود، ادامه داد: در بازدیدی که از نمایشگاه صنایع متوسط و کوچک داشتم همه واحدها برای توسعه فعالیت های خود نیازمند دریافت تسهیلات بودند.
استاندار همدان اظهار کرد: امیدوارم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در هفته آینده میزان تسهیلات پرداختی با تسریع در بانک ها افزایش یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی و ظرفیت‌های موجود در استان جان تازه‌ای به حوزه اشتغال داده است و از محل 200 هزار میلیارد ریال اعتبار اشتغال فراگیر در کشور، سه هزار و400 میلیارد ریال به استان همدان اختصاص یافته است.
احمد توصیفیان افزود: همچنین از 300 هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلات رونق تولید در سطح کشور 6هزار و 600 میلیارد ریال به استان همدان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه 120 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستا در سطح کشور در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: 2 هزار و 600 میلیارد ریال از این اعتبار برای استان همدان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: یک هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد در بخش مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است که از این میزان 230 میلیارد ریال برای اداره بهزیستی، 500 میلیارد ریال برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و 200 میلیارد ریال نیز برای حوزه مشاغل خانگی است.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.