مهران حاجیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک ها شامل هفت تن سیب زمینی، 300 عدد کنسرو، سه هزار بطری آب معدنی، 80 تخته پتو و مقادیر زیادی برنج، پوشاک، چادر و اقلام بهداشتی و خوراکی بود.
وی اضافه کرد: معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا با مساعدت کارکنان و شرکت های تحت مدیریتی خود به تکلیف شرعی و اخلاقی و امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به مانند قوای سه گانه، ارگانهای نظامی ، امدادی و همه مردم دلسوز در اقدامی ارزشمند و خیر خواهانه کمک ها و هدایای غیر نقدی خود را در قالب محموله به کرمانشاه ارسال کرد.
حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین امروز محموله دوم معاونت تاکسیرانی شامل پوشاک گرمایشی، پتو، چادر، مواد غذایی و آشامیدنی را به همراه تعدادی نیروی انسانی به مناطق محروم زلزله زده از جمله سر پل ذهاب ارسال خواهد کرد.
وی افزود: رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری زیرپوشش معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان نیز می توانند کمک های غیرنقدی خود از جمله پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به این معاونت تحویل دهند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 530 کشته و هفت هزار و 460 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.