به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا همدان، اکبر عروتی موفق افزود: دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا اعم از کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی و تشکل های اسلامی آماده همکاری با نیروهای امدادی و ستاد بحران و امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور هستند.
همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اقدام در جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، آماده دریافت پتو، آب آشامیدنی، خشکبار، کنسرو، چادرمسافرتی، لوازم گرمایشی، دارو، شیرخشک و لوازم بهداشتی برای ارسال به مناطق زلزله زده است.
همچنین شماره حساب 2413622479 و شماره کارت 5859837001006002 به نام گروه جهادی شهید هاشمی آماده واریز کمک های نقدی برای کمک رسانی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای شامگاه یکشنبه به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها این زلزله بیش از 430 کشته و افزون بر هفت هزار مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدین**انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.