حمید عرفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 50 نیروی اسکان اضطراری در قالب 10 تیم اسکان، سه تیم آواربرداری شامل 15 نفر و یک تیم پزشکی 16 نفره آماده عزیمت به کرمانشاه هستند که در صورت اعلام نیاز از سوی کرمانشاه به این منطقه عزیمت می کنند.
وی بیان کرد: 6 دستگاه آمبولانس، ، 2 دستگاه هایلوکس و 2 دستگاه پیکاب نیز برای امداد رسانی به آسیب دیدگان در منطقه حضور یافتند.
وی اضافه کرد: تاکنون 39 محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه شامل چادر، انواع کنسرو، ست ظروف، روغن و پتو توسط 11 تریلر، 27 کامیون و یک دستگاه باتسون به کرمانشاه ارسال شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: این محموله ها شامل 6 هزار تخته چادر، یک هزار و 970 والور، 10 هزار و 983 تخته پتو، یک هزار ست ظروف، 420 بسته خرما، یک هزار حلب روغن، هشت هزار و 500 قوطی کنسرو ماهی، لوبیا و قرمه است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه گذشته، کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر 'ازگله' در استان کرمانشاه گزارش شده است.
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
7526/ 2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.